Melding van een klacht In geval van een klacht vragen wij u om contact met ons op te nemen via de mail. Bij de melding van uw klacht graag de volgende informatie vermelden:
- Artikelomschrijving (naam / artikelnummer / maat) - De aantallen - Duidelijke omschrijving van de klacht - Contactgegevens - Datum van aankoop
Download hier het klachtenformulier. Dit formulier graag als bijlage met de retourzending opsturen.
Retourzending De kosten voor de retour zending zijn in eerste instantie voor uw eigen rekening. Afhankelijk van de klacht zullen deze kosten worden vergoed. Bij de retourzending altijd bovenstaande gegevens (melding van een klacht) toevoegen.
Klachtenafhandeling Als artikelen gerepareerd kunnen worden zullen wij dat in veel gevallen doen. U ontvangt vervolgens van ons, het op een professionele wijze, gerepareerde artikel retour. U kunt rekening houden met een tijdsperiode van ongeveer 2 weken. De volgende klachten worden niet behandeld: - Verkeerd gebruik van een artikel - Het artikel is te lang geleden geleverd - Artikel is niet onderhouden - Er is te lang gewacht met het melden van de klacht, oftewel te lange tijd doorgelopen met een defect. - Kleding/schoeisel dient gewassen/gepoetst te worden geretourneerd!
Geschillen Bij een geschil vragen wij u om contact met ons op te nemen via de mail.