Klachtenafhandeling

  • Melding van een klacht
    In geval van een klacht vragen wij u om contact met ons op te nemen via de mail. Bij de melding van uw klacht graag de volgende informatie vermelden:

    - Artikelomschrijving (naam / artikelnummer / maat)
    - De aantallen
    - Duidelijke omschrijving van de klacht
    - Contactgegevens
    - Datum van aankoop
  • Download hier het klachtenformulier.
    Dit formulier graag als bijlage met de retourzending opsturen. 
  • Retourzending
    De kosten voor de retour zending zijn in eerste instantie voor uw eigen rekening. Afhankelijk van de klacht zullen deze kosten worden vergoed. Bij de retourzending altijd bovenstaande gegevens (melding van een klacht) toevoegen.

  • Klachtenafhandeling
    Als artikelen gerepareerd kunnen worden zullen wij dat in veel gevallen doen. U ontvangt vervolgens van ons, het op een professionele wijze, gerepareerde artikel retour. U kunt rekening houden met een tijdsperiode van ongeveer 2 weken.
    De volgende klachten worden niet behandeld:
    - Verkeerd gebruik van een artikel
    - Het artikel is te lang geleden geleverd
    - Artikel is niet onderhouden
    - Er is te lang gewacht met het melden van de klacht, oftewel te lange tijd doorgelopen met een defect.
    - Kleding/schoeisel dient gewassen/gepoetst te worden geretourneerd!

  • Geschillen
    Bij een geschil vragen wij u om contact met ons op te nemen via de mail.

    Meer informatie over ons retourbeleid en de klantenservice.

 


Contact & locatie

Postadres
Postbus 5025
6401 GA Heerlen
info@wijzenbeek.nl
Bezoekadres
Ganzeweide 231
6413 GE Heerlen
T +31 45 522 07 69
Contact & route »
Wijzenbeek Beroepskleding BV

Bestel veilig en snel

Wij leveren snel en direct uit voorraad. Online bestellen is veilig én eenvoudig.

Betaalopties

Klantenservice »

www.wijzenbeek.nl maakt gebruik van cookies - lees meer Sluit deze melding Sluit deze melding